Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ułatwienia nawigacji i lepszego dostosowania strony do preferencji użytkownika. Pliki te można zablokować w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.

Dowiedz się więcej.
Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Magazyn Uczestników funduszy Pekao

TelePioneer

Klient pyta, COK odpowiada

Dodano: 05.07.2014
  • Potwierdzenie wpłaty w Programie Akumulacji Kapitału PRO
  • Wypłata środków z Programu Akumulacji Kapitału Junior
  • Zlecenie transakcji za pośrednictwem usługi ePioneer
  • Zmiana adresu korespondencji

Klient pyta, COK odpowiada

Dodano: 30.04.2014
  • Jak zmienił się sposób opodatkowania odziedziczonych jednostek uczestnictwa?
  • Hasło do usługi TelePioneer dla pełnomocnika?
  • Służby mundurowe a oszczędzanie w IKZE.
  • Potwierdzanie transakcji drogą mailową?

Inwestycje pod kontrolą

Dodano: 28.10.2013

Choć fundusze są inwestycją długoterminową, spora grupa inwestorów lubi regularnie sprawdzać stan swoich oszczędności. Uczestnicy funduszy inwestycyjnych Pioneer korzystają w tym celu z telefonicznego (IVR) bądź internetowego (ePioneer) systemu informacji. Dodatkowo dzięki usłudze TelePioneer mogą szybko i wygodnie składać niektóre rodzaje zleceń. 

Skontaktuj się z nami

Centrum Obsługi Klienta:
801 641 641 lub (+48) 22 640 40 40
pekaotfiCOK@pekao-fs.com.pl